Jäsenyys

Lappilan Työväenyhdistys kutsuu sinut Uusi jäsen. Tule mukaan vaikuttamaan. Liity yhdistyksemme jäseneksi.

Yhdistyksemme on pieni, mutta sitäkin aktiivisempi. Suurin osa jäsenistä osallistuu yhdistyksen kokouksiin ja tapahtumiin aktiivisesti. Myös talkoohenki on voimissaan yhdistyksemme piirissä. Jos myös Sinua kiinnostavat yhteiskunnalliset asiat ja haluat olla mukana vaikuttamassa asioihin, niin tule ihmeessä mukaan toimintaan.

Yhdistyksemme toiminnan lähtökohtana on avoimuus ja asioista yhdessä sopiminen. Tiedotamme yhdistyksen toiminnasta aktiivisesti, joko sähköpostilla ja/tai kirjepostilla. Syys- ja kevätkokoukset ovat kaikille jäsenille avoimia ja sitä kautta pääsee tutustumaan yhdistyksemme toimintaan. Yhdistyksen johtokunta kokoontuu noin joka toinen kuukausi ja niihinkin kokouksiin jäsenemme ovat tervetulleita.

Meillä on myös perinteikäs ja arvokas kulttuurihistoriallinen osittain kunnostettu työväentalo. Siellä on hyvät tilat kokoontua kokouksiin ja juhliin vanhojen arvokkaiden hirsiseinien suojaan. Myös muu kerho- ja opintotoiminta olisi tervetullutta työväentalollemme.

Työväentalomme on myös hyvin viihtyisä perhejuhlien pitopaikka. Yhdistyksemme jäsenille tarjoamme sitä edullisempaan hintaan.

SDP:n jäsenille suunnattu koulutustarjonta mm. seminaarit ovat ilmaisia.

Myös jos olet kiinnostunut kunnallispolitiikasta, niidenkin asioiden pariin kauttamme luodaan mahdollisuudet. Toivomme, että kiinnostut yhdistyksemme asioista ja otat minuun yhteyttä.

Sirpa Kinnari    sirpakinnari64@gmail.com puh. 050-355 7812